Băsescu independent


O insultă grosolană sau tâmpenie?

Când am auzit chestia cu independența, mi-am adus aminte de o poveste ….

Vine nevasta acasă și vede în hol o pereche de sandale de damă care nu erau ale ei. Supărată, își întreabă soțul: Ale cui sunt acele sandale? El răspunde senin: Nu ştiu.

Soţia, vede negru de supărare şi, în culmea furiei, pleacă din casă. După 10 minute îşi dă seama că nu ea era cea care trebuia să plece şi se întoarce.

Intră în casă şi vede că sandalele nu mai erau acolo.

Îşi întreabă din nou soţul: Ale cui erau sandalele acelea? El răspunde: Care sandale?

Când aud: „Băsescu independent”, nu mă mai supăr că m-a înşelat, mă supăr mult mai mult că mă ia de prost.

Un comentariu la “Băsescu independent

  1. Pe mine cel mai tare ma supara ca asa s-a invatat si cum i se permite si i s-a permis, dezvatul e anevoios.

Comentariile nu sunt permise.