O lume ideală – 10 reguli pentru șefi


Fiecare din noi suntem, la un moment dat, manageri.

Fie că o echipă de meseriași vine să repare ceva în casa noastră, fie că avem de vorbit cu membrii familiei pentru a pune murături sau avem 100 de colegi de serviciu care depind de deciziile noastre, undeva, cândva suntem nevoiți să facem planuri și să organizăm lucrurile, să fim manageri.

Am găsit 10 reguli, mai mult sau mai puțin de bun-simț, care, într-o lume ideală, ar fi cunoscute și aplicate de fiecare din noi (articol original).

1. Prezintă situația de ansamblu
Oamenii sunt doritori să fie cei care „fac diferența”. Cei care schimbă lucrurile.

2. Folosește cele mai noi echipamente tehnice
Toată lumea este încântată să folosească cele mai noi scule, aparate, chestii.

 

3. Fii la înălțime
Dacă echipa simte că sunteți nedrept sau slab apar probleme.

4. Învățați, pregătiți-vă
Chiar dacă nu aveți pregătire în domeniu trebuie să fiți capabili să pricepeți termeni de specialitate.

5. Țineți mintea regula de aur a feedback-ului
Laudă în public, dojenește între patru ochi.

6. Exprimă-ți interesul
Cunoaște-ți echipa ca oameni. Sunt căsătoriți? Au copii? Care sunt hobby-urile lor?

7. Un cuvânt care niciodată nu devine învechit
Propune-ți să spui „Mulțumesc” de zece ori pe săptămână.

8. Un manager nu este antrenor
Un manager controlează resursele și cheltuielile. Un antrenor ajută membrii echipei să devină mai buni.

9. Nu te încurca cu mărunțișuri
Cum se îmbracă când fac treaba și ce simpatii politice au nu contează, important este aportul lor în echipă.

10. Mâncarea contează
Cercetările arată că mesele bune, după program, fac proiectele să se termine cu 30% mai repede 😉

Anunțuri